מתנות לראש השנה- המתנות, שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.

מתנות לראש השנה- המתנות, שיחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לעסק.

מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות  ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

                            

ראש השנה, איזה חג חגיגי ונהדר, רוחות הסתיו כבר מנשבות באוויר, הפרחים פורחים, ושירת הציפורים נשמעת במרפסת, ולכן כה משמח דווקא עכשיו לחבר את מהות החג לטבע, לפריחה, ללבלוב ולשגשוג. כולנו מצפים בסתר ליבנו, שהשנה תביא עמה בשורה מרגשת, מאזנת, וכולנו רוצים להעניק לנו וליקירנו מתנה, שהיא גם מסר, מתנה, שתישאר כל השנה, וגם מעבר.
אילו מתנות ממותגות לראש השנה, יחברו את הלקוחות והעובדים שלכם לערכי העסק?

מתנות, שמגיעות עם ערך

תקופת החגים, היא אחת התקופות המאתגרות מבחינה רגשית, לא רק בגלל העומס הצפוי עקב ימי עבודה מועטים, או ריבוי הזמנות, אלא גם בשל התעוררות של קול פנימי, שעושה חשבון נפש, וקורא למשמעות. מתנות ממותגות לראש השנה, מאפשרות לעסק להוסיף משמעות ערכית לטקס המסורתי של הרמת הכוסית, ולחבר אף יותר לערכים.

מתנות לחגים בהתאמה לכל קהל

עסק פרטי או ציבורי, נוהג להעניק 2 מתנות לעובדיו, מתנה כללית, שבא לידי ביטוי בשובר כספי או כרטיס לרכישה ברשתות מובילות, ומתנה אישית, שמטרתה ערכית יותר, ובאה לידי ביטוי בחיבור הרגשי לארגון ולמותג.
עציצים ממותגים במגוון רחב, אידיאליים עבור מתנות לעובדים לראש השנה, ויעניקו את הפן האישי והמשמעותי, שכה חשוב לשימור הקשר ותחושת הזהות עמו.


כך הדבר גם כאשר מחפשים מתנות ללקוחות לראש השנה, מבחר של עציצים ממותגים, עמידים לאורך זמן, אשר מסתפקים בכמות מועטה של אור והשקיה, שיעטרו את שולחנות העבודה של הלקוחות שלהם, יזכירו אתכם ואת העשייה שלכם לאורך זמן, יפתיעו אותם לחיוב, ויעמדו בתקציב שלכם.

מתנות לחגים בהתאמה לערכים

ארגונים, המעוניינים להעמיק את הקשר, יוכלו לבחור בעציצים ממותגים עם מסר, שיבוא לידי ביטוי לא רק במילים, אלא בסוג הצמח הנבחר.
לארגונים, העוסקים בתחום הבריאות מומלץ לבחור בצמח הבריאות, הלו הוא הסנסיווריה, מטהר האוויר הטבעי הטוב בעולם, התורם לשמירה על הבריאות ואיכות החיים.
ארגונים העוסקים בטכנולוגיה, חדשנות, פתרונות אבטחה וסייבר יוכלו להזמין עציץ ממותג עם מסר של הצלחה עסקית ואישית, שבהחלט יכול להתאים כמתנה רשמית בנימה אישית.
ארגונים בתחומי היופי, הטיפוח, ספורט ותזונה יוכלו לבחור בין מסרים של אהבה ומזל, שישתלבו היטב בקליניקות ובמכונים.

לסיכום,

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, ונשמח להתאים את העציץ עם המסר הנכון עבורכם.

ייעוץ הדרכה ושירות מכל הלב

ישראל רף  0522978583

סרטון מבחר מסרים ממותגים בעציצים